Klik Lagi.!!!

Wednesday, June 20, 2012

~cOoL BlOg + Kak Su LaKsa~

Assalamualaikum

first, tahniah kepada semua pelajar IPG yang berjaya masuk ke sem berikutnya, yakni anda sudah LULUS dalam exam baru2 ni.. yeayyy TAHNIAH!! alhamdulilallah....  termasuk aku sendiri, sekarang ni masih berada di kampus untuk teruskan perjuangan dalam sem 6 PISMP Matematik .....  yeayy tepuk tangan lekaih!! ke tadah tangan??? CAKAP!! Alhamdulillah....

ok2!!! bukan niat aku nak bagi ucapan penghargaan kat sini weh, aku just nak ape eh, haaa nak hupdate tentang kerancakan pembangunan serta peningkatan kemodenan pekan jitra baru-baru ni.. *ayat aku dah macam budak darjah 6 dah.. 

sebelum ni, aku rasa terharu bangat lah, bila aku update tentang TUTTI FRUTTI yang ada di jitra, yang terletak di belakang restoran Nasmir yang berdekatan Jitra Mall tu, rupa-rupanya ramainya yang teruja dengan kewujudan restoran tu... bukan ape, KAMI SEMUA JAKUN/perak yang pekan Jitra dah ada tutti frutti weh... hihihii.. selalunya ada kat pekan besar-besar jer...

dan lagi yang terbaru, aku sendiri teruja lagi terkasima, apabila aku terlambat nak update laaa tentang kewujudan COOL BLOG di jitra nih.. yee!! aku taw, mesti semua tak heran kan ngan adanya cool blog nih, tapi ak rasa heran sebab ni benda baru.. haaa slalu bleh minum cool blog ni bila di kawasan luar jitra jeh....next apa plak eh yang nak wujud lagi di jitra eh???

taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa cool blog.

lokasi: BERHADAPAN JITRA MALL, sebelah  zon ria


cool gila aku berdiri dekat situ kan, bajet saje-saje maen hp la teww, sedangkan memang nak amik gambar..

cool blog pertama di jitra, OREO BLOG+CHOCOLATE+PEARL 

bersama kawan, kang kata datang sini ngan boyfriend plak..kikiki


seterusnya, HARI PERTAMA kelas aku, dah pergi JALAN-JALAN... seriusly!! jannah tak boleh duduk diam, komfem nak bejalan merata, bajet elaun dah masuk jer kan.. uhhhh, sedangkan ni adalah salah satu riadah untuk jannah lepaskan stress, masalah yang ada... 

# yer!! saya memang manusia yang paling suka bersiar-siar... tapi masih dalam bajet yerr.. =)


ok2!! lepas beli cool blog, trus bawa cool blog tuh ke KUALA PERLIS... untuk cari makan di sana.. jauh betul perjalanan aku untuk cari makanan kan..heeeee 

sebelum cari makan, pergi solat dulu.. nanti LAGHO!!! 

kawan sebagai peneman yer

sila puji!!! cutenyewwwww

peneman setia


Allah!! ampunilah dosaku Ya Allah =(
*tapi muka senyum, camne wehhhh


dan AKHIRNYA, jannah dapat jugak makan makanan yang jannah idam-idamkan, mengalahkan orang mengandung wehhhh, KAK SU LAKSA!!!

barangsiapa yang tergila-gilakan laksa, sila datang sini dengan segera, dan bawa sekali saya!!! hahaha


sebelum makan, MASYAALLAH, Ssedapnyaaaaaaaaaaaaa

AKHIRNYAAAAAA..... sehingga nak jilat pinggan... urmmmmmmmmmmmmmmm


sebelum balik jitra, amik la udara, buang udara, amik udara, buang masalah, amik gembira, buang sedih...


oleh kerna, sangat sopan pakai baju kurung, gua tak lepas weh nak melangkah divider tuh, gua GAGAL. sebab gua ayu weh.


gua tension weh!!! aku jerit2 macam orang gila.. aku tak sangka, tegar betol peneman setia aku tembak aku dari belakang.... 


untuk semua, aku tahu, aku ayu... kikikikikiki


ok la yer... next trip, aku hupdate lagi eh, tempat makan mana lagi eh...
babai!!! 

sekian terima kasih, sebab sudi baca eh...

7 comments:

[PaaN1904] said...

tahniah da masuk sem 6.. next year da final year.. :)

wmhafiz said...

Lepas nie Baskin Robbins plak.. hehe.

Aper nama masjid tu jannah? Cantik. Kalo ader air keliling dia mesti lagi cantik.

.::Nuruljannah::. said...

paan>> thanks yer akak... tinggal lg setahun bape bulan jer lagi...... cepatnyer masa berlalu.... huhuhu

.::Nuruljannah::. said...

wmhafiz>> ha'a kan... pasni mungkin baskin robins plak kan... biaq lawan ngn tutti frutti tu... heheh...

xtaw la nama apa masjid tu, tp kat kuala perlis, mmg cantik pon masjid tu, kalau air pasang mmg ada air keliling tu, tp sebab pergi pukul 5, so tengah surut....

macam lagu la kan, air pasang pagi, surut pukul 5... heeeeee

wmhafiz said...

jangan nyanyi...tak sedap :-p

tanya member td, tu Masjid Al-Hussain. Dia kata kalo mlm lagi cantik.

AmALiNa aFIqAh said...

ermmm..jannahhh..
nak jugak laksa kola...huuuu

izzazi syahnaz nazri said...

follow.. salam perkenalan.
http://kliktekan.blogspot.com/

Nuffnang